پاورلند آخرین سوالات

Reza
  • 0

وصل نشدن لوگو به کامپیوتر

  • 0

سلام دوستان وقتی لوگو را به کامپیوتر وصل میکنم و می‌خواهم برنامه را رو لوگو آپلود کنم ارور unable to access the remote device نشان می‌دهد راه حل این مشکل چیه

یک پاسخ بگذارید

یک پاسخ بگذارید

مرور کردن

پایتخت ایران چه شهری است؟ (فارسی پاسخ دهید)

  1. سلام
    برای رفع ارور Unable to access the remote device:

    1. اتصالات سخت‌افزاری

    کابل USB یا Ethernet را چک کن که درست وصل شده باشد.

    اگر از Ethernet استفاده می‌کنی، مطمئن شو که آدرس IP لوگو و کامپیوتر در یک شبکه هستند.

    2. تنظیمات نرم‌افزار LOGO! Soft Comfort

    به Tools > Transfer > PC to LOGO! برو و نوع اتصال (USB یا Ethernet) را درست انتخاب کن.

    در حالت Ethernet، با دستور ping [IP لوگو] از CMD چک کن که لوگو در دسترس است یا نه.

    3. درایورها

    اگر از کابل USB استفاده می‌کنی، درایور مخصوص زیمنس را نصب یا آپدیت کن.
    4. نسخه نرم‌افزار و فریمور لوگو
    نسخه LOGO! Soft Comfort باید با فریمور لوگو هماهنگ باشد. اگر نسخه نرم‌افزار قدیمی است، آن را آپدیت کن.
    5. ری‌استارت کردن دستگاه‌ها

    لوگو و کامپیوتر را خاموش و روشن کن و دوباره امتحان کن.